alltmjöligt

Jag har precis tryckt i mig det som va över av min toblerone och kännde att jag inte borde ha gjort det. Jag måste verkligen bli nyttig av mig. Haha, jag undrar verkligen varför jag skriver så.. för jag vet ju att jag inte kommer bli nyttigare. Plus att jag är en chokladfreak och jag tänker inte ändra på det, så det så!

Idag är en dag som jag kommer minnas i hela mitt liv. Jag orkar verkligen inte sitta och räkna upp varför och så. Men det är som sagt en dag som jag aldrig, aldrig kommer att glömma!

Nu ska jag och mammsen alldeles strax åka till centrum och köpa en present till E. Sen ska jag och E gå ner till affären och köpa allting till imorgon. Jag det är en välplanerad torsdag kan jag lova!
Kvällen kommer förresten tillbringas med mitt plugg! Finns ändå ingenting på TV=)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0