Blueday

Det va två dagar sedan jag skrev nu. Det har varit lite mycket på senaste tiden. Men jag ska försöka uppdatera er så gott jag kan, promes!
Det som har hänt är väl att jag har fyllt år:) Den 15:e och det va en jättebra födelsedag. Massor med gullungar som mindes mig och grattade!:) Tack ännu en gång för er omtanke! =)
Jag tänkte inte skriva upp vad jag fick med tanke på ett X antal anledningar. Men jag är i alla fall jättenöjd!

På fredag är det tjejmiddag som gäller. Jag och E gick hem till mig idag efter skolan och planerade lite vad vi ska köpa och så. Så nu har vi stenkoll! Det känns skönt att ha det överstökat. Jag tror att det kommer bli jättelyckat:)
Vi blir 9 tjejer, så det blir mycket mat att laga. Men jag tror vi hinner om vi bara vill, och vi vill verkligen! Haha!

Jag måste däremot åka och köpa present till E. Jag har inte hunnit göra det, så jag ska verkligen ta mig tid idag eller imorgon och köpa. Annars kommer jag inte hinna. Några tips på vad jag kan köpa?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0