den 28:e

Hej allihopa. nu har det varit en dålig uppdatering sen i lördags. Men det va fest hos E i lördags i alla fall men jag gick inte. Jag gick aldrig till kyrkan heller. Jag mådde så himla dåligt. Dunkande huvudvärk och trött. Samt en näsa som var täppt som en förkyld näsa är hah. Ja men så blev det i alla fall.
Resten av helgen ägnades åt att prata med vänner och bara ta det lungt helt enkelt!:)

Så nu är det igång med skolan igen. Jag slutade vid halv 2 så jag kom hem för ca 10 minuter sen, då kom jag såklart att tänka på min käära blogg och att jag måste skriva lite här:)
Ikväll är det träning , och nu ska jag gå på träningen också. Jag skjuter alltid upp det så förbaskat! Men nej, nu ska jag ta tag i det! Laget behöver ju mig dessutom(A) hah!

Hoppas ni har haft en bra måndag och även en bra start på veckan! :) Jag skriver mer senare.                    Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0