Happyday with a big H

Hej älsklingar! Jag är på världens bästa humör! Solen bara kokar ute och vädret är helt jävla underbart alltså :D Man kan inte sluta le bara eller hur? :))


Dagen:Ja, jag skulle börja 8.40 idag. Men klassråd. Men min klassföreståndare är sjuk (krya på dig Helene) så S slängde iväg ett sms till mig och sa att det inte va någonting. Som hon hade hört från A. Och han brukar ha koll ;)
S tog en buss hem till mig och så tog vi det lungt och pratade lite innan vi drog oss till plugget. Vi hade matte kl 9.30.
Men när vi kommer fram till skolan ca.. 9.20 så säger alla att Anna(mattelärare) är sjuk hon med! Så nästa lektion skulle börja vid 11.tiden.
Ja, det första jag och S gör är att ta en rusch till ICA, och köpte med oss lite fika för att sen sätta oss i solen och bara njuta. Det va så underbart mysigt..och varmt!
Thank God for the good wether!
Ja sen vid 11 tiden hade vi spanska, sen lunch och sen No. Efter det slutade vi. Så dagen har varit helt underbar kan jag säga med en gång:)
Och nu sitter jag här, och tänkte att jag skulle dela med mig av mitt glada humör till er:)

För er som  undrar hur det är med min hals och så. Ja det är inte bättre:/ Men jag känner mig piggare i resten av kroppen. Så jag får se ifall jag går till skolan imorgon över huvud taget.. tror dock inte det.

Hoppas alla mår super så hörs vi senare. Puss alla glada:D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0