Happyday

Jag är på världens bästa humör. Jag kom precis hem ifrån skolan och det är jättefint väder ute! Åh, jag kan bara inte sluta le! Jag sitter och smaskar på en delikatoboll just nu (en favorit). Muums!
Jag har haft en underbar måndag och start på veckan, och i mitt fall så brukar det innebära att hela veckan kommer bli super, tahah. Det går allmänt bra i skolan också!

Jag och några vänner i klassen satt och bestämde/planerade lite inför valborg. Vi ska vara hemma hos L och käka låång härlig middag. Efter det ska vi väl bege oss till någon brasa för att därefter dra till någon fest. Vi ska sova hos L också:) Det kommer bli helt underbart trevligt tror jag. Jag ser verkligen fram mot valborg nu när jag har planerat!

En annan grej. Jag fyller år imorgon:) Hihi, tänk vad tiden går fort! Fyller 15 år. Okej jag är ju inte jätte stor men hela 15 år i alla fall. Myspys imorgon.
Jag och E ska ju ha middag hos E på fredag. Det blir cirka 9 tjejer... inklusive oss då. Jag tror att det kommer bli jättelyckat. Vi hade tänkt hyra film som vi kan se efter middagen. Vi ska träffas på onsdag efter skolan och planera lite mer :)
Några ideér om vad vi kan äta?:)


Jag hoppas alla har haft en lika lyckad start på veckan som jag! Puss.

Kommentarer
Postat av: M I S C H A

Stöttar du Engla och hennes familj?
Gå in på min blogg och skriv ditt namn. Jag stöttar Engla och hennes familj!

2008-04-14 @ 14:27:15
URL: http://MIISCHAS.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0