Hej alla söta ...

... nu har jag precis kommit hem ifrån jakan. Det va jättemysigt att få komma iväg lite. Jag köpte ingenting, förutom en glass om det nu ska räknas, men jag kollade runt rejält. Jag har hittat en del saker som jag ska köpa när jag får money !
Jag har en sändär, "väsk och skor" period. Jag måste Ha, Ha, Ha. Köpa, Köpa, Köpa! hah! Det är ingen bra egenskap hos mig. För jag kan köpa något som jag gillar just då men som jag sen .. njaa inte tycker är så fin längre. Men jag ska helt ärligt ta och skärpa mig med det. Men man måste ju få unna sig någonting lite då och då. Eller hur?:)

Ikväll ska vi grilla, mums! Det blir första grillningen för i år faktiskt. Det ska bli så hiimla mysigt. Efter det ska jag träffa M och vi ska se på film! Det kommer nog bli en riktigt lyckad kväll, det känner jag på mig.
Ha en trevlig lördagskväll kära läsare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0