lite uppdatering

Hallåå:)
Jag är såå ledsen för uppdateringen som suger just nu.  Men jag ska dra fre-lör för er i en snabb variation:)
Igår så var jag, E, L, S, E, A, K, J, K, A OCH F. Jag, E, L, S och Emil va där först sen killarna lite senare:)

Det va jätte mysigt, vi hade med oss vattenpipa och masssooor av godis och läsk. Och för att inte tala om alla 1000 filtar haha, så satt alla där och pratade och värmde sig tillsammans. Ja, det va en väldigt lyckad kväll.

Vid ca halv tolv så vad jag, Sara och Emil tvugna att dra oss hemåt. Men alla skulle gå strax efter oss också för det va iskallt! :)


Imorse så tog jag en härlig dush och drog sen iväg till jakan med E, S och F. Men F var tvungen att dra sen efter ett tag. Jag köpte ett par skor, tre tröjor på H&M, och och två BH:ar. Jag är super nöjd. Ja och nu för ett tag sedan kom jag hem och jag är heelt slut!


Ikväll så är det fest hos E. Jag vet inte ifall jag ska gå för vid 11/12 tiden på kvällen så ska jag och my family dra in till grekiska kyrkan i stan. Ja, det är grekist påsk nu i helgen och jag är halvgrek för alla som inte vet det:)
Så jag vet inte ifall jag pallar med båda. Men hoppas ni får kul i tjejer:))

Det va väl en helt okej uppdatering?:) Vi hörs senare. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0