Lunch och plugg näst!

Hallå, igen. Nu har jag precis kommit in från altanen. Jag har legat och solat, och det har varit så himla skön! Tänk att det snart är sommar nu:)
E och några av hans kompisar ska åka och bada idag! Han frågade ifall jag ville hänka, men jag hade inge lust att vara helt gaalen, hah. Speciellt inte nu när jag har varit sjuk.
Jag får fråga imorgon i skolan hur det va..
Nu ska jag i alla fall ta tag i studierna. Engelska, Hemkunskap och Matte har jag att jobba med idag.

Wish me good luck!:)


Kommentarer
Postat av: FIA

Aa, jag älskar det här vädret asså =D Mina kompisar o jag har sagt att vi ska klänningar imorgon! ;D

2008-04-23 @ 13:36:56
Postat av: Dress Like a Princess

Lycka till

2008-04-23 @ 14:23:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se
Postat av: Amanda

Ja, snart är sommaren här. Jag håller med om att det är superskönt!:D

2008-04-23 @ 14:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0