skriver ett inlägg

Hej hallå:)
Just nu så skriver jag med några på msn, och tar det bara lungt. Har nyss ätit en stor tallrik med glass hallon och chokladsås. Mumms!! Jag gick hem tidigare från skolan, för jag kännde mig inte bra alls.. På en fredag likson wiie!
Men ikväll ska i alla fall massor med folk ner till stranden och grilla, mys! Jag får se ifall jag är frisk nog för det, men jag tror dock inte att det blir något för min del..
Imorgon blir det lite ögongodis med S, jag är dessvärre pank för tillfället därav valde jag ordet ögongodis. Vi ska väl ta en fika och kolla lite smått och gått:) Det är ju så himla fint väder så det gåller ju att komma ut!
Jag fyller ju år den 15 så det gäller att vänta tills man får lite pengar!:)

Vi hörs alla underbara, förresten så hoppas jag att alla mår super, och att ni hitter på något riktigt mysigt och kul som ni har längtat efter ikväll! Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0