sunnyday

Idag har det varit en jobbig dag, men ändå skön..
Jag vaknade på fel sida och ville inte gå upp, så jag fick stressa i sista sekund istället men jag hann i tid i alla fall. Sen så hade vi hemkunskap, vi lagade pizza som blev jätte good:) verkligen!
Sen va det lunch-time, då vi gick några stycken till vallen och njööt av den varma solens sken:) (vad härligt det låter!!)
Ja, sen hade vi idrott som vi även där va utomhus. Det va förste utonhus lektionen faktiskt.. Riktigt skönt. Vi lirade fotboll =)
Efter idrotten slutade vi för dom andra två lektionerna vi skulle ha då vart inställda! :)
jag, L, E och S drog hem till E och mysade med hennes urgulliga hund, låg i solen och hoppade på hennes gigantiska studdsmatta!' Efter det trasskade vi hem till L en liten stund  sen tog dom bussen till jakan för att sedan dra sig in mot staden för att hitta någon piffig outfit till morgondagens valborg:) Själv så hoppade jag av hos mig för jag kännde att jag helt enkelt inte orkade! Så nu sitter jag här och funderar på att sova lite? Jag är hur trött som helst!

Aja jag ska packa grejerna till L imorgon eftersom jag ska sova där. Sen ska jag prata lite med mina päron så vi har koll på varandra under kvällen! :)

Har ni haft en like solig tisdag sötnosar?
Vi hörs senare! /s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0