Tors- Fre.

Hej på er!
Förlåt för den usla uppdateringen på dom senaste dagarna. Jag kan dra dom lite snabbt.
I torsdags så åkte jag en snabbis till centrum med mami och köpte present till E. Det blev: hårspray, hårmouse och en armbandssett från H&M. Hon blev jätte nöjd som tur va:)
Efter det drog jag och E ner till ICA och handlade allt vi behövde för fredagen. R hängde med också som sällskap och hjälp. Det gick galant och pengarna räckte så det blev över.
Jag, E och R gick hem till E och la in allt i kylen osv. Sen va jag tvungen att dra hem och plugga NO och äta middag.
Ja, sen på fredagen så va jag superladdad hela dagen inför kvällen. Och skoldagen gick bra. No-läxförhöret gick helt suveränt, och på svenskan skulle vi skriva om Emerich Roth. Ja, vad vi tyckte och så. Och det bara flöt på när jag skulle skriva. Jag fick nästan kramp, hah. Nej men det va en härlig kännsla att ha så mycket att tycka och tänka om föredrager Emerich hade.
Hursomhelst så möttes jag och E nere vid ICA för att hyra film och köpa kyckling vid halv sex. Sen drog vi hem till henne och gjorde iordning oss. Guuud, vilken lyckad kväll säger jag bara! Helt underbart, med världens underbaraste tjejer.
Vi åt helt underbart god mat som jag och E hade lagat. Till efterrätt blev det blåbärspaj med vanlijvisp. Alla tyckte att det va jätte gott och att vi hade lagat maten jätte bra. (det är ju alltid kul å höra) Det hölls endel tal av våra sötnosar, och jag fick jättefina presenter. Tack guys! :)
När alla hade gått hem och filmen va slut så satte jag, E och S oss på balkongen ihop kurade i massor med filtar så att vi inte skulle frysa. Vi satt och pratade och åt av resterna från godiset med tända ljus på bordet. Till ungeför 3 tiden. Då sa vi att vi måste gå in och ta hand om all disk. Efter som vi va tre så gick det jätte fort. Sen sminkade vi av oss och gick till sängs!
Jag är, som ni kanske märker, jättenöjd! Och E med för den delen.
Det här ska vi göra om.

Jag skriver lite senare. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0