UNDERBART

Jag fick tillbaka dels mitt spanska prov idag. Jag fick resultatet: 35/49. Och vad får jag för betyg? Jo, G. G....G!
Jag kan inte fatta det? Det är ju skit konstigt. Hur kan han ha så höga krav liksom? Usch jag blir så sur.
Men jag fick även tillbaka mitt No prov. Och det gick ju suuper. Jag fick MVG. Med marginal också.. Gränsen va 34 poäng till MVG, och jag hade 38 poäng+. Hihi jag har MVG i biologi i övrigt också. Så det känns bra att jag liksom håller kvar det! =) HALLELUJAH!

En annan sak som hände idag som inte är fullt så roligt. Är att ´jag tappade mina nyckar. Jag letade som en tok. Och underbara L och S hjälpte mig såklart. Men vi hittade inte mina stackars små nycklar.. Känns inte bra att kanske behöva byta lås hemma och allt.
Men man får väl hoppas på det bästa, right? Vi får se imorgon helt änkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0