grillning

Hallå! Jag var ju en sväng som sagt i outlet med mami och syster:) Jag hittade faktiskt en jättesöt sommarklänning! den va grå och hade vita prickar. sen va det tre små gråa knappar uppe vid urringningen! Supersöt! Sen hittade min syster en "gubbtröja" som var lite halvslapp med knappar vid urringningen som min, fasst hennes va blå, eller matt-blå. Svår att beskriva, men det va superfin. Min mami hittade ett par fina byxor på fillippa K, svarta och lite lagom anurlunda, jätte fina!:)
Vi avslutade dagen med en glass och nu håller vi på att grilla. Efter det så ska jag antadligen dra ner med några andra och grilla.. igen! :) hah!  Men det blir  nog mysigt i alla fall :D

Puss/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0