låttext, fin

jag torkar bort en tår
fast fler kommer rinna
jag sluter mina ögon
glider fram egnom dimman
försöker vara stark
i stunder av smärta
hålla mig på fast mark
och lätta mitt hjärta
men smärtan vägrar dämpas
och jag fortsätter skämta
försöker vara glad
och fortsätta skämta
men ingenting kan någonsin bli som förut
tar en tyst minut innan tiden tar slut
jag hatar det du gjort
men jag älskar dig ju så
allt gick alldeles för fort
men du måste förstå
hjärtat börjar banka
hjärnan fylls med tankar
jag har svårt att fatta
går runt som en skugga utan ljus
jag trampar på fats det känns så hårt
tiden som har varit har fått mig att fatta

jag älskar dig, och bara dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0