Nu är..

..andra avenyn slut för idag, skitspännande! Jag lääängtar tills imorgon när nästa avsnitt kommer!
Jag kollar ut genom fönstret nu occh ser hur grönt det är! Det är helt underbart. Jag snackade med mami om det tidigare idag också, det är så himla grönt och fint vart man än är. Och det har gått så snabbt! Men hänger nästan inte med längre när årstiderna kommer och går..

Har ni haft en bra helg? Själv är jag faktiskt jättenöjd. Det har varit en riktig familjehelg faktiskt. Vilket har varit jätte trevligt med solning grillning shopping och massa tv program!  Det har kännts som om helgen har varit ovanligt lång också! Som ett helt sommarlov nästan, hah! Kanske inte fullt så långt men nära på! =)

Nu ska jag dra ner och mysa med min älskaade family!      Vi hörs säkert imorgon efter skoldagen bloggen<3


Kommentarer
Postat av: josefina

haha inte jag heller men men dom fixar med bilderna innan dom läggs i tidningarna

2008-05-12 @ 06:10:31
URL: http://nyhet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0