Oboy och lite uppdatering

Jahapp, jag kom hem från skolan för én kvart sen kanske.. Vi hade ingen no så vi slutade 11.30 men vi stannade i skolan ett tag till av någon halvkonstig anledning!:)
Hursomhelst, så åt jag middag igår när one tree hill visades på tv, så jag ska se reprisen som går nu vid 13.45.  
Just nu sitter jag med ett glas oboy och kollar lite bloggar, uppdaterar min egna blogg och lite myssaker:)   Som ni kanske har märkt så har jag gjort om designen lite här i bloggen, vad tyckte ni om det? :) Skulle vara kul att höra era tankar om det!

Jag funderar förresten över att klippa mig nu i helgen. Jag och S ska nämnligen göra det samtidigt hade vi tänk:) 
Det blir isåfall till att klippa topparna och solblekta slingor! Jag får se om det blir något i helgen!
Vi hörs senare.. pussgurka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0