rubrik

Hej hörreni!
Hur mår ni? Själv  mår jag faktiskt helt underbart, förutom att jag är liite lite trött, men om man bortser från det så mår jag helt super bra! Jag är bara på så himla bra humör! Verkligen alltså, jag kan typ inte sluta le?:) Jag va på ica idag efter skolan med D och A. Och så finns det ett café där, med glasfönster och glasdörrar. På somrarna brukar dom öppna glasdörren och låta den stå öppen så att man kan gå in där också. Och nu, nu va den dörren öppen. Kan ni fatta?! Helt underbart. Det är ju ännu ett tecken på att sommaren är här nu liksom. Vi pratade om det också, vilken kännsla. Hihi underbart!

Pannkakorna igår va supergoda förresten :) Jag tod en pannkaka på slutet och hällde lite sirap på, mums! :) Hah!
Men det blev ingen träning igår, jag va bara tvungen att bli klar med plugget, jag höll på att bryta ihop igår. Jag och Pappsen satt typ hela natten känns det som! Fyfan! Men jag lämnade in det idag i alla fall och det känndes helbra! Men pluggandet är dock inte över, jag har massor att göra idag också. Jag har nämnligen spanska prov imorgon om massor av verb och grejer, så det måste jag ha bra på, speciellt nu innan betygen och allt! Man märker verkligen att det är mycket nu på slutet innan sommaren och så.. Men det är bara att hålla humöret uppe och gilla läget!
Skoldagen finns inte så mycket att säga om, den har varit ganska så lång och jobbig, fasst ändå har jag varit på jättebra hömur jag jag skrev lite högre upp:)

Ikväll är det Grey's Anathomy! Det får jag iinte missa kan jag tala om! Jag ska klämma in det mellan pluggandet ska ni se:)

Hoppas alla ni mår bra och är på samma braiga humör som jag! Ha det bra sålänge, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0