uppdaaate

Hej sötnosar!
Va det någon som såg Grey's Anathomy igår? Shit alltså, vilket virrigt avsnitt säger jag bara! Varför håller Derek på med den där andra tjejen?:( Jag längtar tills nästa avsnitt i alla fall!      :D
Jusste jag snackade ju om att jag skulle ha spanskaprov idag, och det gick faktiskt rätt så bra tycker jag, jag har lite svårt för spanska så jag är nöjd med min insatts på detta prov i alla fall:)
Herregud jag måste berätta en sak. Idag när vi hade engelska, så skulle vi jobba "självständigt" eller vad man ska säga. Och det är helt KNÄPPTYST i klassrummet. Verkligen alltså, jag överdriver inte! Ja såklart, så möter jag blicken med S, och ni vet den där kännslan när skrattet bara inte kan hållas inne? Ja så kännde vi och vi satt och asgarvade åt ingenting! Heeela lektionen, tiden gick sååå längsamt! haha!
Efter skolan så drog några vänner och jag till 9:ornas bal och kollade på när dom kom i sina glassiga bildar och allt. Det va jätte kul att se, men framför allt: Guud vad snygga alla var! Verkligen supersnygga klänningar och kostymer!

Morgondagen börjar med ett matteprov första lektionen som jag känner mig rätt så säker på. Jag kanske kollar egenom en sissta gång eller så ikväll   :)
Sen så har vi fått hoppa över hemkunskap som vi brukar ha sissta lektionen, ja den blev inställd av någon sorglig anledning. Men det gör i alla fall att vi slutar 14.05 istället för 15.45! Såå jäkla skönt! Tack min lärare Lisbeth!

Och på kvällen så ska jag antadligen vara med emmsan, hemma hos henne. Vi ska se den dära nya filmen men Ashton Kutcher(eller hur det stavas) och Cameron Diaz !:) Hennes syster ska ladda ner den, wiiie:)

HA det bra sålänge så hörs vi, Pusss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0